Bine Ati Venit in micul meu butic virtual! Nu ezitati să dati click pe Postări mai Vechi din josul paginii! Enjoy your Visiting!

luni, 26 septembrie 2011

suport cercei handmade "Lilly in the Night"





Suport/display de prezentare pentru cercei.
L-am creat special pentru a imi organiza cerceii in magazin, dintr-un bust de papusa din plastic pe care am lipit bucati de panza si pe care l-am fixat pe un suport din sarma de inox, dura, greu de modelat.
Suportul bust & sarma l-am fixat apoi pe un cd din plexiglas, pe care l-am gaurit cu bormasina.
Rochita am cusut-o direct pe bust, este din dantela neagra si material textil cu buline :D
Suportul bust pentru cercei poarta o palarie din satin accesorizata cu o floricica acrilica la fel de albastra ca si rochia.

Urmatorul suport de prezentare pt. cercei urmeaza sa il postez zilele urmatoare dupa ce se va lasa fotografiat :) Pe el incap deja aproximativ 44 de perechi de cercei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu