Bine Ati Venit in micul meu butic virtual! Nu ezitati să dati click pe Postări mai Vechi din josul paginii! Enjoy your Visiting!

duminică, 30 octombrie 2011

"Umbrela Verde" ne Provoaca!

Umbrela Verde a lansat o provocare inteligenta, acum ceva timp: crearea unor obiecte eco, practice din materiale reciclate.
Demult colectionez sticlute, sticle de diferite forme, de suc, de vin, de ulei de masline chiar (acelea sunt si patrate...) adica le reciclez, pastrandu-le pt. alte intrebuintari.
Aceste doua sticlute le-am ales pentru a le transforma in obiecte decorative, artizanale, sau pe post de suport de creioane, pensule...

- Sticlutele au fost infasurate in sfoara de canepa, apoi pictate: cea rosie reprezinta "Ciresii in Floare", iar cea de un albastru-marin reprezinta o noapte sub "Clar de Luna" sub supravegherea unei feline.
- Sticlutele au aparut si la Umbrela Verde "acasa", chiar aici (click me :)
- Sticle decorative asemanatoare infasurate in sfoara de canepa gasiti si aici. (click me :)

"Coconut" urmeaza....

- Al doilea pas pe care l-am facut in aceasta provocare, a fost sa reconditionez o cutie de bijuterii din nuca de cocos, pe care am creat-o mai demult, postand-o aici.
- Se numeste "Coconut", este o nuca de cocos pe care am slefuit-o, am pirogravat-o apoi am lacuit-o, totul pentru un pic de stralucire.
- Interiorul l-am captusit cu material textil, iar pe margine i-am cusut o panglica de organza.
- Piciorusele le-am lipt din resturi de la capacelul cutiei/nucii. (celelalte resturi au ajuns cercei).
- Reconditionarea, special conceputa pentru provocarea lansata de Umbrela Verde, consta in faptul ca i-am cusut cateva perlute si am lipit pietre semipretioase mari, pe margine - ametist si aventurin, pentru un strop de culoare si .. de ce nu, de design :)

Sper sa va placa! Incercati si voi sa reciclati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu