Bine Ati Venit in micul meu butic virtual! Nu ezitati să dati click pe Postări mai Vechi din josul paginii! Enjoy your Visiting!

duminică, 26 februarie 2012

Liebster Blog Award de la Oana

Printre Martisoare am primit un Blog Award de la EbonyOana :) Multumesc, Oana! :*
Liebster Blog Award se acorda blogurilor cu mai putin de 200 de urmaritori pentru a le face mai cunoscute.
Reguli:
1. O postare pe blog despre acest premiu.
2. Mentionez de la cine l-am primit si sa pun un link catre respectiva persoana.
3. Ofer la randul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori, in semn de apreciere pentru ceea ce fac :).
4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati prin care ii anunt despre premiu.

---
Liebster Blog Award è dato a tutti blog con meno di 200 seguaci, per renderli più conosciuto (noto).
Regole:
1. Un post sul blog di questo premio.
2. Menzione da cui ho ricevuto e mettere un link a quella persona.
3.
Offro il premio verso altre 5 blogger con meno di 200 seguaci, in segno di apprezzamento per quello che fanno :).
4. Lascio un commento ai 5 blogger candidati per annunciare loro sul premio.
{scusate il mio italiano :D:D }

* Ofer acest premiu / Offro il premio:
1. Gabi - Photoblog.
2. Mony - Le idee di Mony.
3. Iulia - RandomStarlight.
4. Doris - Unique.
5. Camelia - HandmadeBoutique.

2 comentarii:

  1. Grazieeeeeee :*)))))))))
    Sei dolcissima amica mia ^^
    Appena possibile lo metto sul blog!
    Abbracci e Felici Sogni! =(^.^)=

    Grazieeeeee :*)))))))
    Tu eşti prietenul meu dulce ^^
    de îndată ce l-am pus pe blog!
    Imbrăţişări şi vise fericite! =(^.^)=

    RăspundețiȘtergere
  2. Con piacere, cara mia!! Ti meriti il premio :* :* :* :*
    Abraci e baci!

    RăspundețiȘtergere