Bine Ati Venit in micul meu butic virtual! Nu ezitati să dati click pe Postări mai Vechi din josul paginii! Enjoy your Visiting!

vineri, 13 august 2010

cercei "Doua Fiinte difuze, doua Roze"

"...in momentul visarii
Ochiul meu te impresoara cu privirea;
Mana mea iti sprijina tampla;

Buzele mele sunt in absoluta binecuvantare, o
tacere ascunsa a tuturor lucrurilor.

Ridic privirea fara sa ma lovesc…
Ascult Tacerea genelor tale.
Ochii mi se ascund de Gura ta.
Sufletu-mi este atras, antrenandu-se in zbor catre Sufletul tau.


Genele privirii tale imi gadila tacerea Inimii mele.
Ochii tai se ascund in zborul inimilor noastre.
Iti ridici privirea fara sa te lovesti;
Irisul iti este patruns de acel iz de nebunie.

Tampla ta se sprijina de mana mea sub o tresarire salbatica.
Sufletul tau iti este impresurat de privirea ochiului meu cu o atingere firava.
In momentul tainic al Reveriei, doua Roze, doua Fiinte…"

...si ca descriere a cerceilor, i-am realizat din ceramica, sub forma unor masti venetiene, "inlantuite" de la un capat la altul prin paleta de culori punctata sau spiralata.

Am ales ca model mastile venetiene, deoarece chipul nostru poate fi perceput ca o masca usor casabila, clipa de clipa, mai trista, mai calda, mai zambitoare sau chiar si in momente mai dificile ale fiecaruia.
Mastile noastre ne pastreaza sentimentele pentru fiinte pierdute in timp, pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu