Bine Ati Venit in micul meu butic virtual! Nu ezitati să dati click pe Postări mai Vechi din josul paginii! Enjoy your Visiting!

miercuri, 8 septembrie 2010

colier handmade "I love you Lula Mae"


Acest colier a fost special realizat pe tema "Breakfast at Tiffany's", un film classic cu minunata Audrey Hepburn ca personaj principal.

Desi Holly ar merita ceva sofisticat, eu i-am realizat acest colier de perlute simplu, cu unduiri asimetrice pentru un look classic de "little black dress", elegant, dar si plin de viata.

Cum Holly Golightly nu ar fi putut purta diamante, pe motiv ca "diamonds are for older women", am atasat perlutelor ca piesa centrala o bucata de sticla slefuita invelita in panza cu striatii rosiatice si foarte subtiri, prin care se poate reflecta usor lumina, dandu-i acea stralucire rapitoare.

6 comentarii:

  1. What a great blog!

    Have a nice time!
    Paula

    RăspundețiȘtergere
  2. Your blog is always very nice,
    I like the way to photograph your creations.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau. Prima fotografie e super. Cu ce aparat ai facut-o?

    RăspundețiȘtergere
  4. thank you, Paula and Marco, i love your blogs too, and it is such a beautiful wonder to read them :)

    Multumesc si tie, Paul :) poza e facuta cu un Panasonic Lumix DMC FZ 8. Fratele m-a pozat, eu doar am dat contrast si o pata de culoare :)

    RăspundețiȘtergere