Bine Ati Venit in micul meu butic virtual! Nu ezitati să dati click pe Postări mai Vechi din josul paginii! Enjoy your Visiting!

marți, 4 ianuarie 2011

colier Cyberpunk vs Steampunk "Bionic Girl"

Colier handmade "Bionic Girl" realizat in stil Cyberpunk vs Steampunk, dintr-o bucata de lemn pe care am pirogravat chipul unei femei-robot - fem-bot - si pe care am lipit apoi o piesa de sistem audio (cred) si alte piese metalice cyberpunk: rotite, lanturi, ochelari Steampunk si furnituri gasite in buticul Cristinei.
Colierul contine si cateva pietre de Jasp in culori tomnatice, pe care le-am scos dintr-un superb colier primit in dar de la minunata Serbani. Draga Ana, colierul este inca intreg si il port cu placere :D este doar putin micsorat special pentru gatul meu skinny :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu