Bine Ati Venit in micul meu butic virtual! Nu ezitati să dati click pe Postări mai Vechi din josul paginii! Enjoy your Visiting!

luni, 3 ianuarie 2011

set handmade"Victorian Age"

Set handmade simplu realizat din obiecte gasite in cufarul cu cadouri si colectii vechi, special conceput pentru regina Victoria, pentru un concurs marca CDB. Bineinteles, concursul a avut loc acum cateva luni :)

Printre bijuteriile ei, am surprins-o pe regina Victoria cu o cruce mare, regala. Eu am avut o cruce din lemn
pe care am invelit-o in panglica de organza somon, agatata de panglica "satinata".

Brosa este o camee, fost martisor al mamei primit in tinerete, gasit printre scrisori cu parfum de vechi, pastrata si purtata de mine la gat. Dar pentru ca nu am avut un cadru metalic cuprat, m-am gandit sa o impodobesc cu petale textile negre si dantela neagra.
Piesele sunt indisponibile.

..astfel, cuvintele mele descriindu-mi aceste bijuterii au fost:

Epoca victoriana, destinul unei regine, regina Victoria, o fiinta puternica, neindarjita si...cateodata ciudata in felul ei.
Istoria Marii Britanii ne relateaza o perioada cuprinsa intre 1837 si 1901, 22 ianuarie, ziua mortii reginei. Este cunoscuta ca o perioada in care domneste pacea (Pax Britannica), desi Marea Britanie a fost la razboi in fiecare an. A fost o perioada infloritoare a economiei si a industriei, iar din punct de vedere al literaturii, Charles Dickens a scris "Marile Sperante".
Epoca Victoriana a fost epoca in care tinerii si copii erau luati/trimisi de mici la munca in fabrici si uzine unde lucrau chiar si la scoaterea carbunilor din mina.

Din punct de vedere al modei, Epoca Victoriana a cunoscut o inflorire a rochiilor, volanase, fundite, ciucuri, corsetul cu dantela, crinolina, palarii cu voal pentru o privire misterioasa...
In 1890 a aparut cursetul mai lung, ce da siluetei o forma "S", facandu-se cunoscuta acea "talie de viespe". Tot in aceasta perioada a devenit foarte cunoscut si costumul de baie.

Bijuteriile mari, erau la mare cautare, cameele din sidef fiind traditionale si adorate de regina Victoria. Camele erau comercializate si ca suveniruri celor care treceau prin Europa sau erau purtate atat de femei cat si de barbati. Bijuteriile barbatesti cu camee constau in acele inele cu blazon sau butoni, iar cameele pentru femei reprezentau chiar si chip de ingeri sau copii, flori pentru iubitorii gradinaritului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu